Spring Wishlist

In general ii sunt recunoscatoare lunii martie pentru ca reuseste sa ma umple de optimism, entuziasm si voie buna, in principal datorita abundentei de zile insorite pe care ni le daruieste.

Anul acesta, cel putin pana acum, luna lui martisor ne-a oferit doar zile asa mohorate incat mi-a fost teama sa imi aleg o „baba” ca nu cumva sa-mi prezica un an „noros”.

Cu un sigur lucru nu s-a zgarcit luna in care ne aflam si anume cu inspiratia vestimentara. Spre deosebire de sezonul trecut, acum mi-a fost foarte usor sa gasesc in magazine piese vestimentare pe care mi le doresc, piese cu care sa completez wishlist-ul.

Va avertizez : sezonul acesta am dezvoltat o obsesie pentru geci, gecute si jachete !

Jacheta de blugi

Geaca de blugi e o piesa clasica, nu se va demoda niciodata, iar posibilitatile de asortare a acesteia sunt nelimitate astfel ca devine un must-have in garderoba oricui. E un imi doresc o jacheta oversize, cu aspect uzat si impodobita cu abtibiduri si insigne. (Imagine: Stradivarius).

jac

Sandale bijuterie

In luna mai am festivitatea de absolvire a facultatii si mi-ar placea ca robei sobre sa asortez o pereche de sandale statement, cu toc inalt si cu pietre ori macar intr-o culoare deosebita. (Imagini : Asos).

Geanta versatila

Am comandat acesta poseta de la Zara pentru ca are o forma si o culoare neutre care ii permit sa fie integrata cu usurinta in orice tip de tinuta si se preteaza a fi purtata in orice locatie. Marimea medie o face comoda, dar totodata spatioasa.

4352104002_2_5_1

Jacheta bomber

Bomber-ul da un aer relaxat si urban oricarei tinute in care este integrat. Gecile acestea arata cel mai bine combinate cu incaltaminte sport, in rest pot fi asortate cu orice de la rochii si fuste feminine pana la pantaloni din denim. Si in cazul acestei haine, prefer varianta oversize si intr-o culoare neutra sau pastelata. (Imagine : Zara).

2473609505_1_1_1

Palton de primavara

Ce ar fi daca anul acesta i-am oferi gecii de piele o pauza si am alege sa purtam un palton ? Cu siguranta tinutele noastre ar capata un aer mai elegant si mai matur, ceea nu e deloc un lucru rau. Gecile de piele au farmecul lor datorita caruia nu se vor demoda niciodata insa prea le vezi peste tot si la toata lumea, iar mie-mi place sa fiu „atfel”. (Imagine : Stradivarius).

2678238010_2_2_1

Pantaloni

Nu sunt si nu am fost vreodata o fana a blugilor. Sunt practici si comozi insa nu spun nimic despre purtator, despre personalitatea sau gusturile acestuia; au devenit banali. Ca atare eu vreau sa imi completez garderoba, sezonul acesta cu o pereche de pantaloni smart, care arata extraordinar seara alaturi de pantofi cu toc si o bluza vaporoasa, iar ziua cu adidasi si o jacheta cu alura sport. (Imagine : Stradivarius).

pants

Rochie de zi

Pentru acele zile in care ti-e prea lene sa compui o tinuta sau pur si simplu te afli intr-o criza inspirationala, o rochie simpla, tip tricou e ideala ! Te scoate din impasul vestimentar si e foarte usor de potrivit cu geanta sau pantofii, in linii mari merge cu orice ! (Imagine : Zara).

rocc

Sacoul alb

Ca si Picasso cu a sa perioada albastra, eu ma aflu in „perioada gecilor” ! Nu cred ca am vizitat vreun magazin in care sa nu imi faca cu ochiul macar o astfel de haina. Pentru tinutele all white sau in nuante pastelate, sacoul alb este alegerea cea mai stiliata si classy. (Imagine : Asos).

sac

2 thoughts on “Spring Wishlist

Lasă un răspuns

