Review apa micelara 3 in 1 Nivea

Majoritatea blogurilor de frumusețe, de la noi sau de peste hotare, lăudă apele micelara pe care le numesc produse indispensabile. Fiindu-mi stârnita curiozitatea, mi-am achizițonat si eu apa micelara delicata 3 in 1 de la Nivea si astazi, dupa cateva saptamâni de utilizare, va ofer un review.

Apa se simte foarte ușoară si răcoritoare pe piele, nu deshidratează tenul, nu il încarcă deloc tenul si nu pisca, nu strange pielea cum am pățit cu alte demachiante .

Produsul miroase foarte delicat, discret pentru ca nu conține parfum, nu conține nici parabeni, alcool sau coloranți asa ca o recomand si celor cu piele sensibilă. In schimb conține ulei din sâmburi de struguri, bogat in antioxidanți.

Cel mai mult imi place la aceasta apa micelara ca pielea arata mai mata dupa utilizare, comparativ cu multe alte demachiante. Eu am tenul mixt asa ca faptul ca fata mea nu lucește inestetic de-a lungul zilei cand nu sunt machiata, e un plus pentru orice produs !

In ceea ce privește curățarea machiajului nu am observat mare diferențe fata de alte produse. Își face treaba, însă rezultatele sau ușurintă folosirii nu sunt ieșite din comun.

Un lucru negativ pe care l-am observat si merita menționat e faptul ca apa micelara 3 in 1 se consuma foarte repede ! Poate sunt doar eu de vina, poate pentru ca produsul e incolor si subțire, ca apa, am tendința sa pun prea mult pe dischetele demachiante.

Per total un produs bun, dar nicidecum „wow” cum l-am văzut prezentat pe alte website-uri. Sunt curioasa sa încerc si apa micelara de la Garnier, sa pot vorbi comparativ. Vouă care apa micelara va place cel mai mult ?

Update : am testat si apa micelara de la Garnier. Va invit sa cititi review-ul aici.

4 thoughts on “Review apa micelara 3 in 1 Nivea

  1. Folosesc aceeasi apa micelara momentan si sunt multumita! ❤ Dar ma gandeam si eu sa o incerc pe cea de la Garnier, am auzit ca e bun. 🙂 By the way si mie mi se consuma foarte repede! 😦

Lasă un răspuns

