H&M te scapa de hainele vechi

600x400_1

Probabil multi dintre voi va aflati intr-o situatie asemanatoare cu a mea : aveti o gramada de haine pe care nu le mai purtati din varii motive: ca sunt demodate, s-au degradat, nu va mai vin bine ori pur si simplu nu va mai plac, haine a caror unic rol a ajuns sa fie ocuparea inutila a spatiului din sifonier.

O solutie ar fie sa le aruncam, dar toate hainele mele se afla intr-o stare foarte buna asa ca ar fi pacat. O alta varianta ar fi sa le donam, dar despre hainele mele putem spune ca sunt „mai putin comune” si nu cred ca sunt ceea ce persoanele in situatii speciale si-ar dori sa poarte. Am putea sa incercam sa le vindem online, dar aceasta activitate necesita un efort consistent si mult timp liber.

Ar mai exista o varianta, cea mai profitabila zic eu, sa le ducem saptamana aceasta (18-24 aprilie) la oricare dintre magazinele H&M. Pentru o punga de textile (haine, asternuturi sau prosoape) primim un voucher de 5 lei pentru cumparaturi viitoare in H&M, dar si garantia ca „vechiturile” noastre vor fi reciclate.

Cum ar spune americanii e o situatie win-win : ne eliberam dulapurile si casele de ceea ce nu mai folosim, primim niste banuti pentru urmatoare sedinta de shopping si facem un bine planetei care „sufera” din cauza cantitatilor impresionante de deseuri depozitate alandala.

Daca saptamana aceasta aveti drum in mall, sper ca v-am convins sa nu iesiti din casa fara macar o punga de textile pe care sa o lasati in H&M. Vine Pastele si perioada de curatenie aferenta lui, iar dulapul meu (si probabil si al vostru) pare nitel cam „sufocat”.

Lasă un răspuns

