Review Apa micelara 3 in 1 Garnier Pure Active

Hristos a Inviat, dragile mele ! Am revenit pe blog cu o postare despre un produs testat in ultimele saptamani si anume Garnier Pure Active Solutie Micelara 3 in 1, de care ma declar pe deplin multumita.

Solutia nu are miros, se simte usoara si placut pe ten si demachiaza facil si rapid. Nu e nevoie sa frecati, sa clatiti sau sa folositi o multime de dischete caci machiajul dispare numaidecat ! res_2fa9d0ef813b4370af372a479aface83_full

Apa micelara nu contine parabeni si parfum, iar mie nu mi-a cauzat niciun fel de iritatie, roseata sau senzatie de piele care strange. E blanda cu pielea, dar si cu ochii mai sensibili precum ai mei.

Dupa folosire tenul este catifelat, capata un aspect radiant si sanatos.

Pe ambalajul produsului este specificat faptul ca acesta este destinat tenului mixt, gras sau sensibil insa, eu cred ca se potriveste oricarui tip de ten.

Ca dezavantaje, singurul lucru care ma deranjeaza la acest produs este faptul ca se consuma mult prea repede ! Orificiul din capac este prea mare si curge prea mult, exact ca la apa micelara de la Nivea (despre care puteti citi un review aici).

Per total Solutia micelara Pure Active are un raport calitate – pret bun drept pentru care o recomand si, bonus, o cantitate care sa va ajunga mult si bine : 400ml. Pretul este de aproximativ 24 ron.

Tu ai incercat apele micelare ? Care este preferata ta, fa-mi o sugestie !

 

Un gând despre „Review Apa micelara 3 in 1 Garnier Pure Active

Lasă un răspuns

