Dieta pentru un par superb

Stai departe de ustensilele de coafat (placa, ondulator, foehn) despre care stii ca deteriorează parul, iti tunzi varfurile regulat, folosesti o multime de masti si balsamuri si nici macar nu il vopsesti, totul pentru a iti pastra parul sanatos si frumos si … degeaba ! Podoaba ta capilara nu e la potential maxim.

In aceasta situate e posibil ca de vina sa fie ceea ce ii oferi parului tau din interior. Poate ai observat deja ca pielea ta arata mai bine daca bei suficienta apa. Același lucru e valabil si pentru par si unghii : inafara de hidratarea si nutriția exterioare trebuie sa le oferim elemente esențiale si in interior .

Pe scurt, iata ce ar trebui sa mananci pentru un par care sa nasca invidii :

ls-palio-diet

  • Oua (sursa ideala de proteine, biotina, vitamina B12).
  • Scoici, fructe de mare si ficat (pentru minerale precum fier si zinc).
  • Fasole (carbohidrati complecsi, fibre, vitamine si saruri minerale).
  • Cereale integrale (zinc, fier si vitamina B1).
  • Morcovi (beta-caroten, vitamina A si potasiu).
  • Lactate, ideal in varianta cu un continut scazut de grasimi (potasiu, zinc, magneziu, proteine, vitaminele A, B12 si D).
  • Carne alba (proteine care stimuleaza sintetizarea keratinei, unul dintre elementele principale ale parului).
  • Somon (Omega 3, vitamina B12 si fier).
  • Nuci, alunele caju (Omega 3, acid alfa-linoleic).
  • Spanac, brocoli si mazare (vitaminele A, B, C si E).
Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s