Summer wishlist 

Iata ca am trecut din nou, pragul calendaristic al celui mai iubit anotimp : vara ! O vara prima de evenimente, in ceea ce ma priveste, si din fericire plina de inspiratie vestimentara (lucru care nu s-a mai intamplat de mult) .

Pantaloni scurti albi

Asociem involuntar albul cu anotimpul cald dintr-un motiv practic : nu atrage arsita solara precum negrul, si dintr-un motiv estetic : albul arata demential pe un ten bronzat.

Imi doresc o pereche de pantaloni scurti, alb imaculat, cu rupturi si talie inalta, usor de asortat in multiple moduri. (Foto : Bershka)

3455388250_2_2_1

Sandale metalizate

Imi doresc o pereche de sandale comode deci cu talpa plata, feminine, simple, dar intr-o nuanta metalica pentru a-mi crea tinute in ton cu tendintele actuale. (Foto: Stradivarius).

9374141091_2_2_1

Ochelari rotunzi

Din colectia cu ochelari retro patratosi, cat eyes si aviatori imi lipseau doar ochelarii de soare rotunzi, in culori naturale pe care tocmai i-am achizitionat ! Nu vorbim despre cei din imagine. (Foto : Miu Miu)

1421165155-05504000

Fusta plisata

Consider fustele midi ca fiind cea mai feminina lungime de fusta, iar in varianta plisata nu se vor demoda niciodata pentru ca deborteaza de eleganta si pun in valoare orice tip de silueta feminina. Caut de cateva luni o fusta midi plisata total pe placul meu. Inca sunt in cautare… (Foto : Zara).

0387066300_2_1_1

Ceva metalizat

Trend-ul pieselor metalice nu e ceva nou in moda insa, mie imi place la fel de mult ca anul trecut.Cred ca orice tinuta poate fi scoasa din banal si capata valente „glamour” cu un strop de auriu sau argintiu.

Mi s-a pus „pata” pe aceasta jacheta bomber de la Zara, dar parca nu as spune nu nici unui tricou in culorile metalelor pretioase. Hmm parca si fustele midi arata mai bine pe auriu, nu-i asa ? E clar, am o problema.

5410060505_2_1_1

Pantaloni palazzo

Parca incet incet apune vremea pantaloniilor skinny, fiind inlocuiti de pantaloni drepti, largi sau culottes. Adevarul este ca o pereche de pantaloni largi ofera un look distins si elegant purtatoarei, spre deosebire de cei skinny care pot devia un look spre vulgar. (Foto : Stradivarius).

4552124150_1_1_1

Bluza cu umeri goi

Topurile de tip bardot se purtau si anul trecut pe vremea aceasta insa, asta nu inseamna ca vor disparea prea curand din sifonierele fashionist-elor.

O bluza care lasa la vedere clavicula e in acelasi timp sexy, dar cuminte, jucausa, romantica si feminina. (Foto : Stradivarius).

2138143660_2_2_1

Rucsac

Rucsacelul acesta de la Stradivarius e A D O R A B I L ! Nu stiu insa cat e de incapator, cert e ca poate fi asortat usor datorita culorii daaaaar atat despre nuantele metalizate si atractia care o simt fata de ele.

3640001200_1_1_1

Vesta lunga

V-am mai vorbit despre acest tip de vesta pe care inca nu am achizitionat-o din motive care imi scapa acum. Cert e ca o pot vizualiza int-o multime de combinatii : cu pantaloni, blugi, lungi sau scurti, pantofi sport sau cu toc, camasi ori maiouri; din toata lista aceasta, vesta alba e piesa pe care as putea-o combina in cele mai felurile moduri asa ca, datorita versatilitatii ei, pentru mine reprezinta un must-have ! (Foto: Stradivarius).

2681242003_1_1_1

Lasă un răspuns

