Review Lotiune pentru corp Nivea Body sub Dus

Cu toate ca imi place senzatia de piele proaspat cremuita, nu imi place procedura aplicarii cremei si asteptarea pana intra complet in piele. De fapt, daca e sa fiu un pic prea sincera, trebuie sa va spun ca efectiv mi-e lene sa ma dau cu crema ! Asa ca am devenit extrem de curioasa si entuziasmata atunci cand am vazut mai multe review-uri laudative la adresa cremei sub dus Nivea. Trebuia sa incerc si eu „minunea”.

Acum cateva saptamani cand am vazut-o la Profi la pretul de 17 ron, am achizitionat-o imediat, iar astazi dupa mai multe utilizari va prezint parerea mea.

res_da4258e5845ed0b5c31f52829a01b96c_450x450_kki3

Lotiunea are o formula consistenta, de crema si parfumul deja consacrat al produselor Nivea : placut, discret, dar care nu persista pe piele dupa uscarea acesteia.

Lotiunea se aplica foarte usor pe piele, nu face spuma si intra mult mai rapid si usor in piele decat cremele clasice. Din acest punct de vedere, lotiunea va ajuta sa economisiti timp.

Dupa uscare vine partea cu adevarat buna : pielea nu ramane uleioasa sau grasa si va puteti imbraca numaidecat ! In acelasi timp pielea este hidratata, fina, catifelata si are un aspect ingrijit. Singurul minus in fata unei creme clasice este ca cea din urma ofera mai multa stralucire pielii.

Eu voi mai cumpara produsul si il recomand tuturor celor care sunt mereu pe fuga si celor comozi. La evenimente voi apela totusi, la un produs pentru pielea uscata pentru luciul pe care il ofera pielii.

Lasă un răspuns

