Am testat celebrul EOS (review)

Reteaua de magazine Douglas a adus si in Romania balsamurile de buze eos (evolution of smooth), pe care le puteaI achizitiona inainte doar daca aveai cunostinte binevoitoare in SUA.

Eram curioasa de mult de aceste bilute hidratante asa ca atunci cand am ajuns in mall, mi-am si achizitionat, total aleator, varianta albastra – cea cu afine si acai.

Daca ar fi descriu pe scurt balsamul eos, as spune cam asa : peste asteptari ! E evident faptul ca balsamul de buze a ajuns atat de popular si dorit, in primul rand datorita ambalajului super simpatic si neobisnuit ! Am crezut ca la atat se limiteaza farmecul sau, la ambalajul inedit, dar m-am inselat.

Balsamul lasa buzele foarte moi, catifelate si hidratate. Aplicat constant, rezolva si zonele acelea foarte uscate, care se desprind ca niste petice.

Produsul este incolor, dar are un miros delicios de fructe si un gust dulceag. Dupa aplicare buzele capata un luciu discret.

Per total imi place mult balsamul de buze eos si il recomand celor care isi doresc unu produs trendy, dar si celor care cauta un balsam eficient. Vreau sa imi achizitionez si alte variante, preferata ta care e ?

Produsul se gaseste in parfumeriile Douglas din tara si poate fi achizitionat la pretul de 29 ron.

Lasă un răspuns

