Review Sundance ulei de îngrijire si bronz

Sora mea si-a cumparat spray-ul autobronzant Sundance de la Dm, l-a folosit o data si l-a abandonat pentru ca, sustine ea, a bronzat-o cu pete.

Eu am decis sa ii mai dau o sansa asa ca duminica dupa ce am venit de la piscina, mi-am spalat picioare, le-am exfoliat cu o lotiune cu particule abrazive, le-am uscat si am aplicat o cantitate mica de ulei de ingrijire si bronz si am masat bine cu miscari circulare.

Dupa cateva ore am obtinut rezultatul pe care il puteti vedea mai jos: pielea stralucitoare si bronzata uniform, fara zone decolorate sau hiperpigmentate. Nu stiu cat de puternic e pigmentul pentru ca eu ma bronzasem si natural inainte, cert e ca nu m-am ales cu niciun fel de pete.

A intrat usor in piele, s-a uscat rapid si nici dupa dus sau epilare nu m-am ales cu o piele bronzata neuniforma. Avand in vedere si pretul de doar 24 ron, eu recomand spray-ul autobronzant Sundance.

Recomand atentie celor cu piele foarte alba, s-ar putea sa fie prea intens colorat pentru voi. De asemenea nu va speriati daca pielea capata o nuanta galbuie exact dupa aplicare caci nu e nuanta finala si nu faceti dus cateva ore dupa ce folositi produsul pentru ca acesta sa apuce sa se fixeze.

2 thoughts on “Review Sundance ulei de îngrijire si bronz

Lasă un răspuns

