Primul meu tatuaj cu henna

Am vrut sa imi fac o mini schimbare de look temporara cu ocazia Untold Festival. Anul trecut a fost frenezia flash tattoos, iar anul acesta am ales ceva tot din familia tatuajelor, dar cu o durata mai lunga de viata : tatuajul cu henna.

Ajunsa in Cluj, i-am scris Anei de la pagina de Facebook Ana’s Work, mi-am ales locul ce urma sa fie desenat si am stabilit intalnirea.

Realizarea tatuajul meu a durat in jur de jumatate de ora si a costat 50 Ron. Artistul deseneaza pur si simplu pe piele folosind pasta de henna dintr-un con special. Apoi a urmat partea mai putin placuta : fixarea desenului cu zeama de lamaie cu zahar. Pasta trebuie sa ramana pe piele 8-10 ore dupa aplicare pentru ca desenul sa se imprime bine in piele si culoarea sa fie intensa.

Primele ore a fost mai greu sa ma abtin sa nu imi spal mana, dar apoi m-am obisnuit, am si uitat de tatuaj astfel ca am lasat pasta sa cada de la sine. Daca nu aveti rabdare, dupa 8 ore puteti sa va dati jos singure pasta folosind ulei sau doar unghiile, dar nu folosind apa.

Henna este o substanta organica extrasa din arbustul cu acelasi nume astfel ca nu va provoca iritatii sau alergii la nivelul pielii. Atentie insa ! Henna naturala are culoarea brun-roscat asa ca daca alegeti sa va tatuati cu henna neagra, alba sau de alta culoare trebuie sa tineti cont ca acestea contin coloranti artificiali care pot dauna pielii.


Asa arata tatuajul meu la o saptamana de la aplicare.

Mie imi place rezultatul, lumea a remarcat tatuajul meu si cred ca voi apela si in viitor la aceasta tehnica indiana de infrumusetare. Pe voi va tenteaza un tatuaj temporar cu henna ?

2 thoughts on “Primul meu tatuaj cu henna

Lasă un răspuns

