Review – am testat Bio-Oil timp de o luna pe cearcane si cicatrici

In martie, genunchiul meu drept a facut cunostinta de aproape cu piatra cubica din Cluj-Napoca. Patru luni mai tarziu, inca se vedeau pe piele urmele acestei intalniri nefericite asa ca, „inspirata” de reclamele televizate si diferite articole online, am hotarat sa incerc Bio-Oil.

Bio-Oil se lauda cu „ingredientul revolutionar PurCellin Oil” si cu faptul ca amelioreaza sau trateaza vergeturile, cicatricile, pielea deshidratata, imbatranita sau cu pete pigmentare.

615951_xlargeTrebuie aplicat de doua ori pe zi pe zona problematica. In majoritatea zilelor am respectat indicatiile, dar au fost si perioade in care am aplicat produsul doar o singura data pe zi.

Uleiul se aplica si absoarbe usor, nu pateaza hainele si are un miros discret. Consistenta e mult mai light in comparatie cu uleiul de masline, de exemplu. Mie nu mi-a provocat niciun fel de iritatie sau discomfort. Dar functioneaza ? Citeste in continuare si vei afla.

Bio-Oil pentru tratarea cicatricilor

Raspunsul pe scurt ar fi da, functioneaza. Nu va asteptati la miracole, cicatricile nu vor disparea peste noapte, dar dupa o luna de utilizare, pot spune ca cicatricea de pe genunchi e mai putin vizibila si culoarea pielii a devenit mai uniforma. Durata indicata de tratament e de 3 luni asa ca voi continua sa aplic uleiul.

Am facut si poze, dar din pacate nu sunt foarte concludente asa ca va trebui sa ma credeti pe cuvant :p

L-am testat pe o cicatrice noua pentru ca nu cred ca functioneaza si in cazul cicatricilor vechi sau cheloidale. Daca l-a incercat cineva si pe acestea, il rog sa lase un comentariu !

Bio-Oil pentru ameliorarea cearcanelor

Adevarul este ca am citit mai multe pareri care recomandau Bio-Oil pentru cearcane decat pentru cicatrici asa ca aveam sperante mai mari aici. Din nefericire, dupa o luna de tratament, cearcanele mele nu sunt mai putin vizibile. Nu se observa nici o imbunatatire 😦

Bonus

Pe gamba aveam o zona de piele uscata, cu aspect diferit, ca si „pielea de gaina”. Nu stiu care era problema, dar am aplicat Bio-Oil de mai multe ori. Pielea a inceput sa se exfolieze pana cand tot ce era problematic a fost eliminat, iar acum pielea e uniforma si catifelata pe toata gamba, fara diferente de textura !

In concluzie Bio-Oil e un produs bun, dar nu extraordinar. Pentru efecte concrete trebuie aplicat cu perseverenta o perioada indelungata de timp.

Ps: stiu ca multa lume si-l doreste pentru tratamentul vergeturilor. Din pacate, odata ce te-ai ales cu vergeturi nu mai poti scapa total de ele ! Pot fi ameliorate intr-o oarecare masura cu tratamente laser. Cel mai bine e sa le prevenim, iar in acest sens Bio-Oil ar putea fi util.

Lasă un răspuns

