Review Oxyance apa termala

Thermal-water-Oxyance

Imi doream de mult o apa termala, chiar daca nu stiam exact care este rolul ei, iar de ziua mea am primit cadou Oxyance City Rescue, apa termala calmanta si anti-iritatii extrasa din Muntii Apenini.

Astazi, dupa o luna de testare, va prezint ce impresie mi-a lasat aceasta apa despre care producatorii spun ca este bogata in bicarbonat, calciu si nutrienti care calmeaza si  invigoreaza epiderma sensibilizata si echilibreaza, restaureaza balanta naturala a pielii.

Eu o folosesc uneori pe post de lotiune tonica, dupa demachiere. Atunci cand o aplici pe ten simti o senzatie de racorire, improspatare si calmare, iar dupa ce se usuca, pielea ramane fina si catifelata. Apa are un parfum discret si delicat, floral.

Imi place mult ce efect are asupra cosurilor incipiente. Atunci cand pe piele imi apare o pata rosie, tumefiata, eventual insotita de durere sau prurit, stiu ca acolo urmeaza sa „iasa” un cos. Aplic apa termala Oxyance de mai multe ori pe zi, iar a doua zi nu mai exista nicio urma de inflamatie sau infectie !

Am testat produsul si pe muscaturile de insecte, dar nu mi-a redus nici inflamatia, nici senzatia neplacuta de mancarime, nu m-a ajutat in niciun mod in aceasta problema.

Folosesc apa si ca fixativ pentru machiaj, si da, functioneaza ! Cateva pufuri de apa termala pe machiajul proaspat finalizat, si stii ca vei avea un machiaj rezistent pe parcusul unei intregi nopti dansante.

O mai aplic uneori dupa o zi lunga, doar asa pentru a imi improspata tenul, atunci cand nu port machiaj.

Producatorii ne recomanda sa folosim Oxyance City Rescue si pe arsurile solare sau diverse iritatii, de exemplu cele provocate de epilat. Din fericire eu nu am avut parte de neplaceri de genul asa ca nu am putut-o testa, dar daca va confruntati cu astfel de probleme merita sa o incercati.

Apa termala Oxyance, un produs bun, hipoalergenic, care poate fi folosit si pe pielea sensibila, produs pe care eu vi-l recomand. Se gaseste in farmacii si costa in jur de 28 Ron.

2 thoughts on “Review Oxyance apa termala

  1. Am si eu acest produs. Nu am observat atatea puncte forte. Este o doza de relaxare pentru ten, insa cam atat. Este adevarat ca eu nu am folosit-o zilnic. Poate ii mai dau o sansa, sau poate recomanzi ceva si mai bun🙂
    kisses

    1. Probabil depinde si de ten, eu sunt norocoasa, am un ten nepretențios si rar imi face probleme. Am aplicat-o si pe brațul mamei mele, care s-a ars cu apa clocotită. Am sprayat zona de mai multe ori pe zi si dupa 2 zile deja s-au schimbat culoarea si textura pielii, început sa se vindece. Depinde de pielea fiecăruia. Deocamdată nu am încercat si alte ape termale, dar ma tentează Avene. Tu ai mai încercat ? Iti mulțumesc pentru comentariu.

Lasă un răspuns

