Fall wishlist 

Toamna aceasta este prima care nu imi creeaza o stare depresiva, iar acest lucru cred ca se datoreaza in mare parte faptului ca tendintele noului sezon sunt croite parca, fix pe gustul meu ! Pot sa imi imaginez deja o multumite de tinute tomnatice creative, deloc banale, lucru care ma umple de entuziasm.

Urmeaza cat de curand articolul dedicat noilor trend-uri, care sper eu va va convinge ca toamna aceasta e dedicata verbului „a indrazni” ! In acest sezon suntem incurajate sa experimentam, sa stralucim (la propriu in creatii din lurex sau paiete), sa ne jucam cu suprapuneri din materiale cu densitati diverse pentru a crea cele mai neasteptate rezultate.

Pana voi finaliza insa, postarea cu trend-urile, va invit sa cititi lista mea de achizitii pentru lunile viitoare.

Bocanci

Bocancii mei au fost integrati cu succes in tinute trendy pentru oras, tinute calduroase pe munte si tinute extravagante pentru diverse festivaluri sau petreceri. Asfalt incins, zapada si iarba deasa, bocancii le-au experimentat pe toate. Dar acum, au cam obosit, sunt ponositi si au prea multe amintiri zgariate pe ei. De aceea vreau o pereche noua. (Foto : Louis Vuitton).

hiking-boots-louis-vuitton-r16-2

Ciorapi plasa

Da, eu cea care nu ma imbrac nici rock, nici goth, nici prea sexy sau de inspirație boudoir, imi doresc o pereche de ciorapi plasa, pe care o voi purta *sunet de tobe* pe sub o pereche de blugi rupti ca in imaginea de mai jos !

2cf577c194b6bf97dbcc7a204ebf94b8

Nu e asa ca, într-un mod imprevizibil, arata foarte bine ? Nu e o combinație pe care o vedem prea des, dar are si ratiuni practice : vom putea purta blugi taiati si dupa ce vremea se raceste.

Ps: sper sa nu imi fure nimeni ideea inainte sa apuc sa-mi cumpar si eu ciorapii ! Glumesc desigur, pana la urma acesta e scopul articolelor mele, sa va inspire !

Slip dress

Una dintre tendintele acestui sezon este purtarea unei rochii inspirate de lenjeria intima cu un tricou simplu, din bumbac pe sub. Rochie sexy + top basic = combinatie inedita, care capteaza privirile celor din jur. Am fost si eu cucerita de aceasta combinatie contrastanta asa ca momentan ma aflu in cautarea unei rochii slip intr-o nuanta metalica.

kendall-jenner-600x450

Camasa serioasa

Sunt un adult cu responsabilitati. Ha ha cel putin asta spune varsta mea din buletin, ca sufletul imi striga tare „forever 16 !” e o alta discutie.

Pentru aceste responsabilitati de persoana (teoretic) matura e important sa avem in garderoba si lucruri serioase precum o camasa alb impecabil, clasica, simpla. O sa ma salveze in situatii de genul interviuri, intalniri bussines, conferinte si asa mai departe.

Asta nu inseamna ca o camasa alba e ceva plictisitor, ba din contra, trecand peste combinatia bussines cu fusta creion sau pantaloni la dunga, putem sa o combinam, de exemplu, cu un sort din piele si bocanci pentru o seara dansanta in oras, sau cu blugi rupti, tenisi si sacou pentru un look smart casual. (Foto : Asos).

image1xxl

Hanorac

Hanoracele anului 2016 nu sunt nici pe departe o piesa comuna, potrivită doar pentru tinutele sport. In magazine se gasesc  hanorace croite din materiale diverse, de la satin sau voal la denim si cu detalii de design neasteptate. Astfel, putem folosi hanoracul pe care il stim inca de mici copii pentru a crea tinute chic si moderne, fara a renunta insa la avantajele acestei piese : confort sporit, pragmatism (salut buzunarel tip marsupiu) si protectie termica. (Foto : Zara).

6254102250_2_4_1

Jacketa puffer

Pasim totusi in sezonul rece, asa ca atunci cand mergem la cumparaturi trebuie sa ne indreptam atentia, in primul rand, spre piese care ne vor proteja de vantul si frigul care urmeaza.

Eu detin gecile must-have in garderoba oricui : jacheta din piele si cea din denim, asa ca acum dorintele mele se indreapta spre o jacheta usoara, din puf, caaaalda si intr-o culoare deosebita, rosu caci e in tendinte, sau un bej ori kaki. (Foto : jacketa Hilfiger via Asos).

image2xxl

Cizme peste genunchi

Pe langa faptul ca sunt extrem de senzuale si feminine, o pereche de cizme foarte inalte si mulate, vor si tine de cald in serile reci ce urmeaza. Atentie insa, o astfel de incaltaminte sexy, intr-o combinatie nepotrivita, cu piese vestimentare la fel de sexy, te poate transforma intr-o aparitie vulgara, lipsita de bun gust. (Foto : Zara).

5003101131_2_11_1

Ceva din tulle

Alaturi de catifea, cred ca putem afirma ca tulle-ul este materialul vedeta al acestei perioade. Rochii, topuri, fuste, hanorace toate le putem gasi si in varianta croita din tulle. Hainele inspirate din outfit-urile delicatelor balerinele reprezinta o tendinta pregnanta in aceasta toamna.

jason-wu-black-tulle-skirt

In mare, acestea sunt piesele pe care mi le doresc eu pentru noul sezon. Mai important insa decat niste piese, e modul in care alegem sa le purtam si sa le combinam. Nu va cumparati un item doar pentru ca se poarta. Alegeti doar lucruri care vi se potrivesc, care va caracterizeaza si care va inspira sa va creati look-uri senzationale. Spor la shopping !

Lasă un răspuns

