Review Karaver crema depilatoare pentru piele sensibila

Daca v-ati saturat (pe buna dreptate) de vizitele la saloanele cosmetice pentru epilarea fetei si a zonelor sensibile merita sa incercati crema depilatoare Karaver senstive hair vanish.

Un kit Karaver contine crema depilatoare (50 ml), o spatula mica pentru fata, o spatula mare pentru subrat si linia bikinilor, un burete special pentru subrat si zona bikinilor, trei servetele dupa epilare si instructiuni. Gasiti kitul la DM la pretul de aproximativ 17 lei.karaver

Eu am incercat crema depilatoare de mai multe ori pe fata. Am aplicat-o intr-un strat generos cu spatula mica pe zona mustatii, am lasat sa actioneze 6 minute, apoi am indepartat cu spatula mica si ulterior cu apa calduta.

Rezultatele? Am scapat de parul nedorit, iar pielea mea nu s-a inrosit sau iritat. E drept ca, in ziua epilarii, zona tratata se simte mai sensibila, cred ca mai mult din cauza spatulei, nu a cremei, dar problema se rezolva cu servetele dupa epilare care contin vitamina E si ulei de Azulen. Acestea calmeaza pielea care oricum isi revine ziua urmatoare.

Ca urmare, nu am mai vizitat salonul cosmetic de cateva luni bune. In comparatie cu ceara, discomfortul produs de crema este mai redus, iar pielea arata mai putin „chinuita”. Efectele dureaza cateva saptamani.

In concluzie eu va recomand crema depilatoare Karver Sensitive pentru o epilare rapida si eficienta. E posibil ca timpul de care e nevoie pentru ca crema sa isi faca efectul sa difere in functie de tipologia parului vostru.

Lasă un răspuns

