Review pasta pentru dinti sensibili Lacalut Extra Sensitive

In speranta ca le voi veni in ajutorul celor care sufera de dureri cauzate de sensibilizarea dintilor, am scris acest review la pasta de dinti pe care o folosesc in acest moment, Lacalut Extra Sensitive.

Nu e prima data cand la sosirea sezonului rece, dintii mei devin sensibili si durerosi la consumul de lichide reci, alimente dulci, chiar si la aerul rece de afara. Dupa cateva saptamani de chin, am folosit un tub mic de Sensodyne care, din pacate, nu a avut rezultate scontate.

Ca urmare, am hotarat sa testez si Lacalut. M-a surprins faptul ca pasta aceasta nu este mentolata, ci are un gust parca de medicament, gust care pe mine nu m-a deranjat deloc.

10991693-lacalut-extra-sensitive-wirkzahncreme-b1

Dupa o saptamana, doua de folosit pasta de doua ori pe zi am scapat de durere. Intre timp mi-am tratat si o carie, care e posibil sa fi contribuit la imbunatatirea starii mele. Cert este ca am observat de la prima folosire a pastei Lacalut ca dintii nu ma mai dor in timpul periajului.

Atunci cand vorbim de dinti sensibili, durerile provocate de rece, dulce sau cald sunt foarte deranjante, puternice, ca si cu un curent intens ar trece prin dinte; ca atare nu ignorati problemele de genul acum cand exista solutii eficiente. In cazul meu Lacalut Extra Sensitive a functionat, in prezent dintii meu au revenit la normal, nu mai am dureri deloc si o recomand tuturor celor cu probleme asemanatoare.

Un tub de pasta profesionala de dinti Lacalut extra sensitive de 75ml costa 17 lei si se gaseste in majoritatea supermarketurilor.

Lasă un răspuns

