Review masca pentru ten 7th Heaven cu argan

In general, nu folosesc masti de fata, dar inainte de sarbatori am vrut sa ma rasfat si eu un pic, asa ca mi-am achizitionat masca 7th Heaven de la Montagne Jeunesse. A costat in jur  de 7 -8 lei.

Masca contine ulei de argan marocan si extract de acai, este destinata unui ten gras sau mixt (ca al meu) si promite o curatare in profunzime si o echilibrare a tenului.

argan-oil-mud-main.pngDupa ce am intins masca pe fata, am simtit piscaturi usoare, dar nimic foarte deranjant, o senzatie de racorire si o senzatie de strangere (normala) pe masura ce masca se usca. Nu deageaba se numeste mud mask.

Dupa 15 minute, am indepartat masca cu apa calduta si am observat ca tenul scartaie tare ca dovada a faptului ca era foarte curat! Dupa aceea nu am mai simtit niciun discomfort la nivelul tenului si nu m-am ales cu piele inrosita sau iritata.

Mi-a placut mult faptul ca produsul a redus excesul de sebum, tenul era matfiat, dar nu in sensul de tern, ba din contra tenul arata mai luminos, are acel glow de ten sanatos si ingrijit, iar textura pielii pare mai uniforma.

Pe scurt, masca de fata 7th Heaven de la Montag Jeunesse cu argan m-a convins sa o folosesc si in viitor si sa v-o recomand si voua.

Lasă un răspuns

