Review lotiune de corp I love… Coconut & Cream

Eram curioasa de ceva vreme de produsele din gama I love… pe care le-am vazut la diferite bloggerite. I-am spus acest lucru si prietenului meu, iar el mi-a cumparat lotiunea de corp I love… Coconut & Cream.

Primul lucru care iti atrage atentia la aceasta gama este ambalajul foarte dragut! Ca urmare, cateva saptamani, lotiunea a avut rol mai mult decorativ in camera mea. Apoi te ”loveste” parfumul gurmand si dulce de nuca de cocos prajita. Yummy! Dupa ce aplici lotiunea, toata camera iti miroase D E L I C I O S; cred ca parfumul e unu dintre motivele pentru care gama I love… e atat de populara.i-love-1104-5441-thumb

Imi place ca lotiunea este usoara, se absoarbe destul de rapid si dupa, pielea nu ramane grasa, unsuroasa sau lipicioasa. Pielea este hidratata, moale, fina si cu o stralucire discreta, iar o cantitatea mica de lotiune e suficienta pentu o suprafata mare de piele.

Imi place si faptul ca are pompita care ma ajuta, intr-un mod igienic, sa dozez cantitatea de produs pe care o aplic. Dupa ce aplicam lotiunea, intoarcem pompita spre stanga astfel inchidem recipientul si il putem lua cu noi si in bagaje fara sa ne temem ca o sa curga continutul.

Sunt curioasa sa incerc si alte produse din gama I love… mai ales spumantele de baie, sunt sigura ca ma voi indragosti si de parfumul altor sortimente! Tu ai incercat aceasta gama? Care aroma este preferata ta?

Puteti gasi produsele I love… in DM, Sephora si pe shopmania.ro.

Lasă un răspuns

